פותח עסק? מזל טוב! בקיוביק תמצא מגוון עצום של ריהוט משרדי הכולל כסאות עבודה,כסאות מנהל,שולחנות עבודה וחדרי ישיבות.
למה לא להגיע אלינו לקיוביק ולקבל משרד מושלם בחצי מחיר?
בקיוביק תוכלו לבחור ממגוון גדול ריהוט משרדי הכולל שולחנות משומשים,שולחנות מחודשים,ריהוט מעוצב לפי הזמנה,כסאות מחודשים וכן כסאות חדשים מייבוא .
מומלץ להגיע עם מידות ,סקיצה או תוכניות ולהשתמש בידע שלנו על מנת לעצב משרד מרשים ובמחיר אטרקטיבי.
אנו בקיוביק דזיין,נייעץ ונשקיע את כל הזמן הדרוש על מנת שתקבלו את הפתרון הטוב ביותר.
צוות המובילים והמרכיבים שלנו נבחר בקפידה,תוך כדי שימת דגש על צרכי הלקוח ומתן שירות שאין כדוגמתו בתחום.

מהיכן מגיע הריהוט שלנו ?
חברות המכריזות על פשיטת רגל – לרוב חברות אלו מכריזות על מכירת הציוד המשרדי בכדי לסגור כמה שיותר חובות או שההוצאה לפועל מעמידה את הציוד למכירה במקומם.
ריהוט המגיע מחברות כאלו יכול להיות ריהוט חדש לחלוטין ואיכותי מאוד ורכישה שלו עשויה להוזיל עשרות ומאות שקלים ממחיר המוצר המקורי וכך לחסוך לקונה כסף רב.

שינוי עיצוב אדריכלי בהתאם לתקופה – כיום, בעידן המודרני בו ישנה מודעות גדולה לעיצוב המשרד, חברות רבות משנות את עיצוב המשרדים שלהם כל כמה שנים או אפילו חודשים. חברות אלו, המשנות את עיצוב המשרד, מעדיפות להחליף את כל הריהוט ובשל כך הן מעמידות אותו למכירה.
אמנם מדובר בריהוט משומש אך ברוב הפעמים הוא במצב טוב מאוד ושמור וגם במקרה הזה, רכישה שלו עשויה לחסוך כסף רב לרוכב ולהעניק לו ריהוט איכותי וטוב במחיר משתלם במיוחד.

קיוביק דזיין בע"מ, משתפת פעולה עם מגוון אדריכלים ומעצבים ומייצרת ריהוט משרדי לפי דרישה בנגרות אישית.
הדגש הינו לייצר ריהוט משרדי מרשים וברוח התקופה תוך כדי שימוש ככל הניתן בחומרים קיימים, כך אנו מרוויחים סביבה ירוקה יותר ומחירים אטרקטיבים ללקוחותינו.
אנו כמובן רוצים שאת הריהוט והאביזרים המשלימים תמצאו אצלנו במחירים ללא תחרות.

היכן ניתן למצוא ריהוט משרדי משומש ?
אצלנו כמובן! ניתן למצוא בקיוביק 1600 מ"ר של ריהוט משרדי משומש למכירה. אנו בודקים כל רהיט ורהיט ובודקים את איכותו.
ניתן לבוא אלינו לאולם התצוגה הגדול שלנו בשרון 5, קריית שדה התעופה ולמצוא אצלנו את כל הריהוט המשרדי הדרוש – שולחנות, כיסאות, דלפקים וכד' במחירים הוגנים ומשתלמים.
אנו מספקים חבילה משרדית מושלמת הכוללת שירות הובלה והרכבה עד בית העסק.

יחד עם זאת, את הריהוט המשרדי המשומש ניתן למצוא גם בלוחות מודעות של ציוד משרדי יד שניה וכו'.
הבעייתיות כאן היא שאתם צריכים לחטט רגליים ולחפש כל פריט במקום נפרד,שלא להזכיר את ההובלה המסובכת..

מה חשוב לבדוק כשקונים ריהוט משרדי משומש ?
ראשית כל, נפתח בזאת שאנו מעוניינים מאוד שתגיעו אלינו לאולם התצוגה.
אין טוב יותר ממראה עיניים כדי לקבל תמונה עדכנית ונכונה על מצב המוצר.
שווה להתמקד בטיב החומרים שממנו עשויים הרהיטים, לדוגמא: שולחן עם רגלי מתכת יהיה הרבה יותר חזק ושימושי משולחן עם רגלי עץ. כמו כן,פורמיקה לעומת מלמין ו MDF לעומת סיבית.
יש לתת דגש על הארגונומיה וצורת העבודה וכך להתאים את צורת השולחן, לדוגמא,הנחת מדפסת בצידו של השולחן תהיה אפשרית כאשר השולחן הינו פינתי עם רדיוס סיבוב פנימי תואם וכסא ארגונומי מסתובב.
ניתן להזמין מוצרים גם דרך האתר.

ריהוט חדש לפי דרישה:

אנו בקיוביק מייצרים ומעצבים על פי דרישה אדריכלית כל רהיט משרדי שתבקשו, החל מעבודת מסגרות וכלה בנגרות וצבע.

היתרון שלנו-הכל במקום אחד ובזמן מהיר.