מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    אפשר להפסיק לחפש – כאן תמצאו כסא משרדי במבצע

    מזל טוב! בשעה טובה ומוצלחת פתחתם את בית העסק שתמיד חלמתם עליו. השולחן כבר במקום, המחשב החדש עם המערכות המתקדמות עובד ופעיל. עבור אלו המחפשים כסא משרדי מבצע הוא בדיוק מה שהם זקוקים לו כעת – ההוצאות על שאר הפריטים במשרד היו גבוהות מהרגיל, ואם כל מה שנשאר לכם זה רק לרכוש את הכסא שלכם, ודאי תרצו לפחות בנושא הספציפי הזה, לחסוך כמה שקלים.

    הגעתם למקום הנכון. אנו בקיוביק מחזיקים כסאות משרדיים איכותיים, בעיצובים מרהיבים תוך שאיפה לשמירה מרבית על הגב שלכם, לישיבה נכונה ויום עבודה בריא יותר.

    כסא משרדי מבצע משתלם!

    רבים כיום סובלים מבעיות גב בעקבות ישיבה לא נכונה וממושכת מול המחשב במשך שעות ארוכות בעבודה, על כסאות לא איכותיים. במטרה להקל על עצמם ברכישת כסא משרדי מבצע משתלם יוכל לאפשר למשרדים וחברות לרכוש מספר כסאות במחירים נוחים. השאלה היא, אלו כסאות משרדיים השוק מעמיד לרשותנו?

    • כסאות מנהלים אל תדאגו, הם רק נקראים כך. נוכל למצוא אותם גם במשרדים בהם עובדים גם מי שאינם בהכרח מנהלים. אלו כסאות המותאמים לגופו של האדם, לישיבה ממושכת ובריאה עם גב ישר לאורך כל הישיבה.
    • כסאות מזכירה – הדגמים הפשוטים יותר של כסאות, כמובן גם כאן איכות אינה מילה גסה ותוכלו בקלות למצוא את הכסא המושלם עבורכם מתוך מגוון של עיצובים; כסאות מרופדים, כסאות רשת, ועוד.
    • כסאות חדר ישיבות – מכירים את כסאות המשרד המרופדים הגדולים המוצבים בחדרי הישיבות ומיועדים לאותן שעות ארוכות של ויכוחים סוערים ולקיחת החלטות גורליות? בדיוק עליהם אנו מדברים.
    • כסאות קבלת קהל – במשרדים רבים ישנם אזורי המתנה המיועדים לקבלת קהל. לעיתים זמן ההמתנה עלול להיות ארוך ולכן חשוב להציב כסאות נוחים ונעימים, על מנת לאפשר לאורח לשבת בנוחות ולהמתין בסבלנות.

    הנוחות שלכם חשובה לנו

    נעים מאוד, אנו בקיוביק מספקים פתרונות משרדיים מזה 7 שנים, למאות לקוחות מרוצים. את הריהוט שלנו אנו קונים מכונסי נכסים או חברות המעוניינות למכור את הציוד שלכם מכל סיבה שהיא, ולאחר מכן מנקים משפצים וממיינים את הריהוט, אורזים ומציגים דוגמאות ממנו באולם התצוגה הענק שלנו באיירפורט סיטי. אנו מתאימים את הציוד לכל לקוח ודרישותיו הפרטיות, כולל מידות ושינוי צבע ודוגמאות פרזול על פי דרישה.

    אנו שמים דגש על איכות השירות שלנו, ומזמינים אתכם ליצור עמנו קשר דרך האימייל, מספר הטלפון, או פשוט להגיע לבקר אותנו באולם התצוגה, להתרשם ממגוון האפשרויות ולבחור את הריהוט המתאים ביותר למקום העבודה, או לחדר העבודה בביתכם. בנוסף, אנו מספקים שירותי הובלה והתקנה של הריהוט הנבחר, כך שתוכלו לחזור הביתה לאחר שרכשתם את הציוד החדש שלכם, בראש שקט וללא דאגות – רק עם קיוביק.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד
      מקימים משרד חדש? הינה כל הרהיטים שאתם חייבים שיהיו בו

      ההחלטה לעזוב את מקום העבודה כששכירים לטובת הקמת עסק עצמאי אינה פשוטה. מדובר על צעד משמעותי ביותר שיכול להשפיע מבחינות...

      קרא עוד