מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    אילו סוגים של שולחן עבודה קיימים?

    על מנת למצוא שולחן עבודה יציב, יעיל ומעוצב, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת קיוביק דיזיין בע"מ. חברתנו עוסקת באספקת ריהוט משרדי, משומש וחדש במחיר משתלם ובזמינות מיידית. כך שבכל שעה בה אתם מגלים כי אתם זקוקים לציוד או ריהוט משרדי כלשהו, הרי שהדרך הבטוחה למצוא את מבקשכם היא לפנות אל חברתנו ולקבל את הייעוץ, הליווי והשירות היעיל והמקצועי ביותר בתחום.

    חשוב להבין כי קיימים שולחנות עבודה שונים ומגוונים. על מנת להיות בטוחים כי אנו רוכשים את השולחן המתאים לנו ביותר, שימו לב להבדלים הבאים בין השולחנות:

    • שולחן מנהלים – שולחנות אלו לרוב גדולים ומרווחים, זאת למנת לאפשר מקום מספק בעבור כל המסמכים והציוד של המנהל. שולחנות אלו יהיו לרוב בעלי מראה מרשים ובעלי עיצוב ייחודי.
    • שולחן עבודה למזכירה ולעובדים – שולחנות אלה ניתן למצוא בסגנונות שונים, גם שולחנות פינתיים או עם מחיצות במידת הצורך. בעת בחירת שולחן זה, חשוב להבין מה יהיו צרכי העובד על מנת לאפשר לו לבצע את עבודתו במקום מרווח ומבלי להצטופף.
    • שולחן לחדרי ישיבות – שולחן עבודה זה יהיה לרוב שולחן גדול ומוארך אשר מסביבו ניתן יהיה לערוך דיונים ופגישות עסקיות עם מספר מרובה של אנשים. מטרת שולחן זה היא לאפשר לכל המשתתפים בפגישה או בישיבה לשבת בצורה נעימה, נוחה ומרווחת.

    בוחרים שולחן בעזרתם של המקצוענים

    זכרו כי בעת בחירתו של שולחן עבודה יהיה עליכם לחשוב על השימוש שלו וכך למעשה תוכלו לבחור את השולחן אשר יענה בצורה מדויקת ככל הניתן על הצרכים וההעדפות שלכם. חברת קיוביק דיזיין בע"מ תשמח לעמוד לשירותכם ולהציג בפניכם את מגוון הדגמים הרחב אשר עומד לרשותה. כך, בעת הצגת הצרכים שלכם, ניתן יהיה לבצע את ההתאמה המדויקת ביותר לשולחן ולאתר אותו בקלות ובמחירים המשתלמים ביותר. אנו מזמינים אתכם לעיין באתרנו ולבחון את מגון המוצרים והאביזרים הרחב אשר עומד לרשותכם.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד