מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    למה כל כך חשוב דלפק הקבלה?

    דלפק קבלה למשרד מהווה את הפנים והחיוך של המשרד שלכם כלפי כל מי שמגיע לביקור. חברת קיוביק דיזיין בע"מ שמחה להעניק לכם מהניסיון שלה ולייעץ בנוגע לדלפקי הקבלה המתאימים למשרדכם. חברתנו מתמחה באספקת ריהוט משרדי, משומש וחדש, זאת במחירים המשתלמים ביותר שתוכלו למצוא.

    נוכחותו של דלפק קבלה מרשים במשרד שלכם יהיה ללא צל של ספק אחת התוספות המבורכות והחשובות ביותר. דלפק טוב יוכל לשדרג את המשרד או אפילו החנות שלכם בצורה משמעותית, זאת משום שהוא יהיה זה שאחראי על יצירתו של הרושם הראשוני החיובי בקרבם של לקוחות פוטנציאליים ושותפים עסקיים שונים.

    חשוב להבין כי דלפק הקבלה צריך להתאים לאופי של החברה או הארגון שלכם, כך למעשה הוא ייראה במיקומו הטבעי וישלים את המראה הכולל של החלל בו הוא נמצא. דלפקים איכותיים יוכלו לאפשר את קיומה של עבודה בצורה נוחה ובטוחה, זאת תוך כדי שיאפשרו לכם ולעובדים שלכם לקבל את מירב הפרטיות הנחוצה לכם.

    עמדת העבודה לצד דלפק הקבלה הינה חשובה ופעילה בכל רגע נתון. בין אם בקבלת אורחים, שליחויות, העברת שיחות ועבודה משרדית שונה ומגוונת. עמדה זו הינה נקודת המעבר של כלל העובדים והלקוחות אשר נכנסים ויוצאים מהמשרד ועל כן ישנה חשיבות רבה בבחירת העמדה המרשימה ביותר בעבור בית העסק שלכם.

    קיוביק דיזיין – איך החברה פועלת?

    חברתנו קונה ריהוט משרדי מכונסי נכסים או מחברות המעוניינות למכור את ציודן. את פריטי הריהוט השונים אנו מנקים, מסדרים ומחדשים. כך שאתם תוכלו ליהנות מריהוט ממוין על פי קטגוריות ודגמים אשר ארוז ומוכן לרכישה מיידית. חברתנו שמה דגש מיוחד על שביעות רצונם של לקוחותינו ועל כן מתאימה שולחנות קיימים למידות הלקוח, זאת בנוסף להתאמה של הצבע ודוגמת הפרזול. הצוות המקצועי והאמין של חברתנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהתאים בעבורכם את החבילה המשרדית המושלמת אשר תישאר בגבולות התקציב אשר קבעתם מראש.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד
      מקימים משרד חדש? הינה כל הרהיטים שאתם חייבים שיהיו בו

      ההחלטה לעזוב את מקום העבודה כששכירים לטובת הקמת עסק עצמאי אינה פשוטה. מדובר על צעד משמעותי ביותר שיכול להשפיע מבחינות...

      קרא עוד