מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    כיסא משרדי בהתאמה מלאה לצרכים שלנו

    חשוב לזכור כי הוספה של כיסא משרדי איכותי לבית העסק שלכם תהיה ללא ספק אחת הבחירות הנבונות והחשובות ביותר שתוכלו לעשות. חברת קיוביק דיזיין בע"מ הוותיקה שמחה לעמוד לשירותכם ולספק את הכיסאות האיכותיים והנוחים ביותר אשר יוכלו לענות על כלל צרכים שלכם, בין אם עיצוביים, תקציביים או בבחינה של נוחות לעובדים אשר עתידים לשבת על הכיסאות המדוברים במהלך רוב היום.

    רבים מאתנו מעבירים שעות ארוכות בישיבה ממושכת על כיסא אל מול המחשב. כך שוודאי לא מעט אנשים גילו כי ישיבה על כיסא שאינו נוח או שאינו אורטופדי יכולה להזיק לבריאותנו ולתפוקה המקצועית שלנו, שהרי בשעה שאנו מתמודדים עם כאבי ובעיות גב, התרכזות בעבודה הינה מאתגרת במיוחד. על מנת להיות בטוחים כי אתם רוכשים את הכיסאות המשרדיים המתאימים ביותר, וודאו כי התייחסתם לשלושת הנקודות הבאות:

    • עיצוב – זכרו כי הכיסאות אשר אתם עתידים להוסיף למשרדכם יהיו חלק בלתי נפרד מהאמירה העיצובית שלכם. על כן בחרו בכיסאות אשר ישלימו את המראה של המשרד.
    • תקציב – כמו בכל הוצאה אחרת של העסק, גם בשעה שאנו רוכשים פריטי ריהוט הכרחיים למרד אנו מעוניינים לחסוך בהוצאות. על כן ניתן יהיה רכות גם כיסאות יד שניה אשר עברו ניקוי וחידוש.
    • נוחות – זכרו כי הנקודה החשובה ביותר תהיה הנוחות של הכיסאות, כך שיאפשרו את הישיבה הממושכת שלא סיבוכים ונזק כלשהו לגב של העובדים ושל המנהלים. אין סיבה להתפשר על האיכות מכיוון שדבר שזה עשוי לעלות לכם ביוקר בהמשך. בין אם בצורך ברכישת ציוד חדש או בין אם בתפוקה הנמוכה של העובדים.

    ריהוט פונקציונלי ומעוצב

    חברת קיוביק דיזיין בע"מ שמחה לעמוד לשירותכם ולהציע מגוון רחב של פריטי ריהוט משרדי, הן חדש והן משומש. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו והצוות המקצועי שלנו יעמוד לשירותכם במענה מקצועי לכל שאלה והתאמה מדויקת של חבילה אשר תעניק את הפתרונות המשרדיים הפונקציונליים והמעוצבים ביותר בעבור המשרד שלכם.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד