מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    מגוון רחב של כסאות משרדיים

    חברת קיוביק דיזיין בע"מ מעמידה לבחירתכם מגוון רחב של כסאות משרדיים איכותיים, הן חדשים והן משומשים. חברתנו מספק ריהוט משרדי על פי דרישה במחירים המשתלמים ביותר ובאופן מיידי. חברתנו מחזיקה בכ-1,000 מ"ר של תצוגה ואחסנה של ריהוט משרדי בכתובת דן 3, אזה"ת יבנה.

    כאן תוכלו למצוא את כל פריטי הריהוט המשרדי להם אתם זקוקים על מנת להצליח לרהט את המשרד שלכם בצורה המעוצבת, הנוחה והמדויקת ביותר. זאת לשם יצירת המראה המרשים ביותר וסביבת העבודה הנעימה והנינוחה ביותר.

    קיימים סוגים שונים של כסאות משרדיים, זאת על מנת לספק את המענה הנוח והאיכותי ביותר בעבור משרדים וחברות רבות. בין מגוון הכיסאות השונים מהם תוכלו לבחור, ניתן יהיה למצוא גם:

    • כיסא מנהלים – כסאות אלו מעוצבים בצורה אשר מבטיחה לכם ישיבה נוחה ונכונה. כסאות אלו מאפשרים תמיכה מתאימה לגב ובעלי מראה מרשים אשר מתאים לסטטוס של מנהלים.
    • כיסא מזכירה – כסאות אלו נפוצים מאוד ולאורך השנים נוספו אליהם תוספות שונות המבוססות על עקרונות עיצוב שנועדו להקל על הישיבה הממושכת. כסאות אלו יתאימו לרוב העובדים שלכם.
    • כיסא לחדר ישיבות – אל חדרי הישיבות יהיה עלינו להוסיף את הכסאות המרשימים והנוחים אשר יאפשר לעובדים וללקוחות החברה להשתתף גם בישיבות ארוכות.
    • כיסא לקבלת קהל או פינת המתנה – בעת בחירת כסאות לאזורים שכאלו לרוב נשים דגש על המראה שלכם, כך למעשה ניתן יהיה ליצור פינת המתנה נעימה ובעלת עיצוב מרשים ונינוח כאחד.

    שומרים על בריאות ונוחות של העובדים

    אין ספק כי ישיבה ממושכת על כסאות לא נוחים עשויה לגרום לכאבי ובעיות גב. על מנת להימנע מתופעה זו, תוכלו לפנות אל חברת קיוביק דיזיין ולמצוא את כל הכסאות המשרדיים האיכותיים והנוחים ביותר, אלו יוכלו להבטיח כי אתם והעובדים שלכם יוכלו לשבת בנוחות מירבית במשך כל יום העבודה ולבצע את המוטל עליהם על הצד הטוב ביותר.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד
      מקימים משרד חדש? הינה כל הרהיטים שאתם חייבים שיהיו בו

      ההחלטה לעזוב את מקום העבודה כששכירים לטובת הקמת עסק עצמאי אינה פשוטה. מדובר על צעד משמעותי ביותר שיכול להשפיע מבחינות...

      קרא עוד