מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    רהיטים מחירים זולים

    עבור אלו המחפשים לרכוש רהיטים מחירים זולים הינם פרמטר שעלול לקבוע האם יבצעו רכישה, או ימשיכו בחיפושיהם למקום שיציע להם מחירים מעט יותר אטרקטיביים. אופציה נפלאה שרבים לא מודעים כלל לקיומה, היא רכישת רהיטים מיד שניה. אל תעקמו את פניכם, לא מדובר ברהיטים המשומשים והמתפרקים שתמצאו ברשת, אלא על רהיטים שאכן עברו שימוש – אך מחכים לכם כמו חדשים; עם ציפוי חדש, ושאר שדרוגים ושיפוצים ברמה כה גבוהה, עד שלא תוכלו להעלות על דעתכם שמדובר ברהיט משומש. והחלק הכי טוב? המחיר המשתלם במיוחד.

    היכן נוכל לרכוש רהיטים מחירים זולים ומשתלמים

    אם רהיטים מחירים זולים חיפשתם, קיוביק הם הכתובת הטובה ביותר עבורכם! ההבדל ביננו לבין אחרים, חבוי בקונספט; אנו רוכשים ריהוט משרדי משומש, ובמידת הצורך משפצים, משדרגים ומחדשים אותו לכדי מוצר חדש לגמרי. עובדה זו כמובן מעידה על המחיר, שיהיה נמוך בהרבה ממה שאתם רגילים אליו ברשתות אחרות. עדיין לא השתכנעתם? הרשו לנו להוסיף עוד מספר סיבות שהופכות את המוצרים שלנו למוצלחים ביותר:

    • איכות – הסטנדרטים שלנו דורשים מאיתנו שלא להתפשר על איכות הביצוע בייצור הריהוט שלנו; החל משלב התיקון אם צריך, ועד לגימור האסתטי המושלם.
    • חומר גלם – זכרו שבסופו של דבר אנו כאן כדי לשפץ ולשדרג, כך שלא משנה איזה מוצר נופל בידינו, החומרים והכלים המתקדמים שלנו יהפכו כל רהיט לפריט חדש לחלוטין, ברמה הגבוהה ביותר.
    • עיצוב – אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מיטב האדריכלים והמעצבים על מנת להבטיח שכל אדם יוכל למצוא את הפריטים האהובים עליו. בנוסף, אנו מציעים התאמה אישית לכל לקוח המבקש זאת – כלל קו רהיטים אחד במידה ואתם זקוקים ליותר מפריט אחד.
    • יחס אישי – הצוות שלנו מיומן ובעל ניסיון רב בהבנת צרכי הלקוח והתאמת המוצר המושלם עבורו. בנוסף, לאחר שתבחרו את הריהוט החדש שלכם צוות מובילים מקצועי ישנע את הציוד עד אליכם ואף יתקין אותו ביעד.

    רהיטים במחיר לכל כיס, איכות גבוהה, ושמירה על איכות הסביבה

    קבלו עובדת בונוס: כשאתם רוכשים מאיתנו את הריהוט למשרד שלכם, אתם בעצם עוזרים גם לסביבה. זאת מהסיבה שכל המוצרים שלנו הינם חידוש של מוצרים משומשים. אתם כמובן, תהיו מופתעים כשתראו את הרהיטים שלנו, שהם ממש כמו חדשים! אולם התצוגה העצום של קיוביק ממוקם בדן 3 יבנה, ופתוח לרשותכם בימים א'-ה', בשעות 08:00-17:00. בואו גם אתם לרענן את המשרד שלכם, במחיר משתלם ובאיכות הגבוהה ביותר!

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מוצרים מקושרים

      כוננית קלסרים פתוחה

      חומרים - הכוננית עשויה ממלמין מודבק על סיבית עובי 17 מ"מ. ניתן להזמין צבעים מתוך קטלוג מזונית (בתמונה מופיע גוון לבן...

      קרא עוד