מה הפרויקט הבא שלכם?

    חפשו באתר שלנו

    שיקולים חשובים בעת רכישת כוננית

    אין ספק כי כוננית הינה אחד מפריטי הריהוט הנחוצים בכל משרד. חברת קיוביק דיזיין בע"מ תוכל להעמיד לבחירתכם מגוון רחב של כונניות מעוצבות ומרשימות אשר יוכלו לסייע לכם בשמירה על הסדר והארגון בין כל הניירת במשרד באופן שוטף בשגרה. חברתנו פעילה מזה שבע שנים ועד היום העניקה את שירותיה המקצועיים לאלפי לקוחות מרוצים. נשמח לעמוד גם לשירותכם, לייעץ וללוות אתכם בתהליך רכישת הריהוט הדרוש למשרד שלכם.

    זה כבר ידוע לכל כי כוננית הינה פריט ריהוט חיוני בכל משרד. אין אדם אשר היה רוצה להיכנס למשרד מבולגן בו הניירת נמצאת בכל מקום ולבצע שם את עסקיו. על כן, ישנה חשיבות רבה לשמירה על הסדר ומראה מכובד ומאורגן בכל רגע במשרד. הכוננית תוכל לסייע לכם בהשלמת משימה זו. אך לשם כך יהיה עליכם לבחור בכוננית המתאימה ביותר לצרכים שלכם. לשם כך, מומלץ להתייחס לנקודות הבאות:

    • מה מאחסנים בפנים? בשעה שאתם מחפשים אחר כוננית, חשוב להבין על איזה צורך היא תוכל לענות. האם אתם מתכננים לאחסן בה קלסרים וניירת משרדית או שמא חפצים שונים. הדבר ישפיע על מבנה הכוננית הנבחרת, שהרי המטרה היא ליצור את ההתאמה המדויקת ביותר בין הצורך הפרקטי לשנו לבין המענה שהכונניות יכולות לספק עבורנו.
    • עיצוב – הנקודה השנייה צריכה לבחון לעומק את העיצוב הכללי של המשרד ואת הדרך שבה הכוננית תוכל להשתלב בצורה מדויקת עם הריהוט הקיים.
    • חומרי גלם עמידים – כונניות רבות במשרדים נוטות לשמש כמקום אחסון לכלל הניירת של המשרד, דבר אשר בסופו של יום עשוי להיות כבד במיוחד. על כן חשוב לוודא כי הכוננית הנבחרת על ידכם תהיה בנויה מחומרי הגלם שיצליחו לעמוד במשקל שהיא עתידה להכיל.

    פתרונות אחסון מתקדמים

    כל משרד יהיה זקוק לפתרונות אחסון אשר נועדו לשמור על הסדר והארגון, על כן לא יהיה מפתיע במיוחד לגלות כי משרדים שונים בחרו להוסיף כונניות וארונות משרדיים שונים, זאת בהתאמה לכמות הפריטים אותם עליהם יהיה לאחסן.

    מעוניינים במוצר זה לפרוייקט הבא שלכם?

    נשמח לעמוד לשירותכם

      מאמרים נוספים

      מגוון כסאות משרדיים מעצובים

      לאחרונה אתם שמים לב שלא באמת נוח לכם לשבת שעות במשרד? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן לבדוק את האפשרות...

      קרא עוד
      עמדות קבלה

      יש הנחה שגויה לפיה, עיצוב של בית עסק הממוקם בחלל קטן זה אתגר מורכב במיוחד. האמת היא שזה אמנם נכון,...

      קרא עוד
      ארונות ספרים מעוצבים

      אם תבחנו מקרוב את התמונות של ראשי ממשלת ישראל לדורותיהם, את התמונות של נשיאי המדינה, נשיאי בית המשפט העליון וכן...

      קרא עוד